هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

آنتی-عشق


رسیدن آداب دارد.
وقتی رسیدی باید بمانی،
باید بسازی
باید مدام یادت باشد که چه قدر زجر کشیدی تا رسیدی
که آرزویت بوده برسی …
وقتی رسیدی باید حواست باشد
تمام نشوی

زندگی من

تو ماه را دوست داری
من ماه هاست که تو را …

آنتی-عشق


من نباشم دنیا یک من کم دارد
تو که نباشی من یک دنیا کم دارم

آنتی-عشق


صحبت از فاصله نیست
صحبت از مهر و وفاست شاید این فاصله ها محک عاطفه هاست

آنتی-عشق

یکی را دوست دارم که میدانم او دیگر برایم یکی نیست
او برایم یک دنیاست

آنتی-عشق


اگر بدانی جایگاهت کجاست ، مرا باور میکنی
اگر بدانی چقدر دوستت دارم ، درد مرا درمان میکنی
تو عزیزی برایم ، تو بی نظیری برایم ، حرف دلم به تو همین است ، قلبت می ماند تا آخرین نفس برایم

آنتی-عشق


خــــــــیلی ســـخــتـــه
نصفه شبــــی بغض گـــــلوتو بگیــــــره و دلتنگــــــش بشـــی
فکــــــــر کنی شایـــــــد مثل قدیمـــــــــا
...
باز هـــــم یه اس گــــاه و بی گــــاه بده و بپرسه خوابی یا بیـــــدار ..؟
ولـــــــی بــــــاید قبول کنی
اون هیچوقت مال تــــــــــــــــو نبوده . . .

آنتی-عشق


حــرفــی نیست
فقــط مـی نــویسـم
رفـت . . . حســی کــه تــو رو دوست میـداشـت

آنتی-عشق


مــدام گفتــی خیــالت تخـــت مـــن وفـــادارم و مـــن چــه ســاده لوحـــانه خیـــالم را تختــی کـــردم بـــرای عشـــق بـــازی تـــو بــا دیگــری…

آنتی-عشق


آدما باید یکیو داشته باشن که هر وقتی خسته و پکر و داغون و عصبیو مریض بودن
ازت نپرسن چرا؟
فقط دستت رو بگیرن و بگن : "بلند شو بریم یه دور بزنیم،
دوست ندارم این شکلی ببینمت. . .

آنتی-عشق


دلت تنگ یک نفر که باشد ! تمام تلاشت را هم که بکنی تا خوش بگذرد ؛و لحظه ای فراموشش کنی ،فایده ندارد .... تو دلت تنگ است ، دلت برای همان یک نفر تنگ است ! تا نیاید ... تا نباشد ....

آنتی-عشق

ﮔﺎﻫﯽ ﺣــــﺮﻑ ﻫﺎ ﻭﺯﻥ ﻧﺪﺍﺭﺩ…
ﺭﯾﺘﻢ ﻧﺪﺍﺭﺩ…
ﺁﻫﻨﮓ ﻧﺪﺍﺭﺩ…
ﺍﻣﺎ ﺧﻮﺏ ﮔﻮﺵ ﮐﻦ…
ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﻧﺪ

آنتی-عشق


ﺁﻧﻘــﺪﺭ ﻣــــﺮﺍ ﺳﺮﺩ ﮐـــﺮﺩ ؛
ﺍﺯ ﺧــــﻮﺩﺵ..ﺍﺯ ﻋﺸـــﻖ
ﮐــﻪ ﺣـــﺎﻻ ﺑــﻪ ﺟـــﺎﯼ ﺩﻟﺒﺴﺘﻦ ، ﯾــــﺦ ﺑﺴﺘــﻪ
ﺍﻡ!
ﺁﻫــــﺎﯼ!!!ﺭﻭﯼ ﺍﺣﺴــﺎﺳــﻢ ﭘــﺎ ﻧﮕﺬﺍﺭﯾــﺪ
ﻟﯿـــﺰ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﯾــﺪ

آنتی-عشق

عاشق شدن به طور وحشتناکی ساده است . اما فارغ شدن به طور ساده ای وحشتناکه

آنتی-عشق


یکی از مزخرف ترین لحظات ، وقتیه که بعد از دیدن یه فیلم عاشقانه ، برمیگردی به زندگی واقعی و میبینی هیچ کسیو نداری:|