هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

آنتی عشق


بیا تمامش کنیم….

همه چیز را….

که نه من سد راه تو باشم و نه تو مجبور به ماندن….

نگران نباش….

قول میدهم کسی جای تو را نمیگیرد…

اما فراموشم کن…..

بخند… تو که مقصر نبودی…

من این بازی را شروع کردم… خودم هم تمامش میکنم…

میدانی؟؟؟؟؟؟؟؟

گاهی نرسیدن زیباترین پایان یک عاشقانه است….

بیا به هم نرسیم…!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
شیدا(فَرمِہ) یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:42 ب.ظ http://shadeofparadise.blogfa.com

یا ذالجلال و الاکرام

....س
...........ل
................ا
.....................م

مهر شید"یک شنبه"برای شما.....

آرام.زیبا و خوب به پایان برسد..

گلم از خود رهیدن را بیاموز

به سر منزل رسیدن را بیاموز

مجالِ تنگ و راهی دور در پیش

به پــــــــاهایت دویـــــدن را بیاموز

زمین بی عشق خاکی سرد و مُردست

به قـــــلب خـــــود تپیدن را بیاموز

جهان جولانگهی همواره زیباست

به چشمت خوب دیدن را بیـــــــــاموز

"مجتبی کاشانی"

"سایہ بهشت"

[گل][لبخند][گل]


+ خیلی احساسی بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد