هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

شنیده بودم که میگن خوشگلا بی وفا هستن…
آخه تو که مث میمونی دیگه چرا ؟

به سلامتی اون پیر مردی که وقتی* ازش پرسیدن عشق چیست گفت همونی که منو پیر کرد

به سلامتی کسی که هیچ وقت نفهمید چقد دوستش دارم

حافظ: تـنــم از واسـطــه دوری دلـبــر بـگـداخــــــت. جـانــم از آتــش مـهــر رخ جـانـانـــه

فروغ فرخزاد: ای شب از رویای تو رنگین شده. سینه از عطر توام سنگین شده
....
سهراب سپهری: دوست را زیر باران باید برد. عشق را زیر باران باید جست

ترانه امروزی: دوست دختر من نازه، قلبش پر احساسه، عاشقش شدم تازه

بچه ژیگولای امروزی: دوستت دارم کثافت! لعنت به اون قیافت..!

گاهــــــــــــــی دِلـــــــم
تفــــــــــــریح ناسالم می خــــــــــــواد
مثــــــــــــــــل فکر کــــــــــــردن به تـــــــــــــــــو

اینقدر خودت رو نگیر ..! اینقدر با تکبر و غرور با آدم حرف نزن ..! وقتی کسی به تو ابراز علاقه کرد .. فکر نکن که فوق العاده ای .. شاید اون کم توقعه ..‬

تنهایی بد است ،
اما بد تر از آن اینست که بخواهی ؛
تنهاییت را با آدم های مجازی پر کنی ...
آدم هایی که بود و نبودشان ؛
به روشن یا خاموش بودن یک چراغ بستگی دارد