هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

آنتی-عشق


دوستت دارم...
دوستت دارم!
دوستت دارم...
دیگر ارزشیـــ ندارد...
دیگر نمیتوان به این جمله اعتماد کرد...
چون عادیــ شده است.راستو و دروغشــ را نمیتوان تشخیص داد.
.
مسئله اینجا تمام نمشود
.مهم ترین نگرانی وقتی است که
میخواهی به کسی از ته دل بگویی دوستت دارم
میگویی ولی
افسوس که مانند ندای چوپان دروغگو به نظر میرسد,
با این تفاوت که تو داری چوب چوپان های دروغگویی را میخوری که
ندای دروغشان همه چیز را خراب کرده اند.
و افسوس...
.
.
.
که حرمت دوستتــــ دارمـــ را شکسته اند..

آنتی-عشق


پـِـــلآکــ..کــوچـــه ، حـــتــــی آدرسخآنـــﮧ ام را عَـــوض کَــرده اَمچــﮧ فایــــده ،یـــاد تــــــــــــــودر پـــرت تـــرین خیـــابـــان هایایـن شــهــــر هـم مـــرا بـﮧ راحــتــیپــِـیــــدا مـی کــنــد….

آنتی-عشق

تکیـــــه دادی به دیــــــــــوار ومیخـــــــــندی
انــــــــگار نه انــــــــگار که تـــــو توی عکســـــــی
ومن آویـــــــزان این زندگــــــی بی تـــــــــــو …

آنتی-عشق

بچــــه که بودم فکـــر میکردم فقـــط زنبــــورها نیش میزننـــد بـــــــزرگ شدم دیـــدم،
شنیـــدم، رفتــــم، آمـــدم و یــــاد گرفتــــم نــــه، آدمها هم نیــــش میزننـــد هر چقـدر
صمیــــــمی تر، عزیزتر نیششـــان ســـــمی تــــر

آنتی-عشق

حرفش را ساده گفت :




من لایق تو نیستم..




نمیدانم خواست لیاقتم را یاد آوری کند یا خیانت خودش را توجیه ...

آنتی-عشق


خسته شدم...!

از بس به ادمایی که میخوان توی قلبم جای تو رو بگیرن

گفتم
ببخشید اینجا جای دوستمه

الان برمیگرده ...

آنتی-عشق


جای هیچکس را هیچکس دیگر نمیتواند بگیرد...

آنتی-عشق

گـاهـی آدم احـسـاس مـیـکـنـه ایـن جـمـلـه کـه
"گـریـه مـال مـرد نـیـسـت"
رو یـک آدم نـامـرد گـفـتـه تـا مـارو از درون ویـران کـنـه....

آنتی-عشق


شاید برایت عجیب است این همه آرامشم !

خودمانی بگویم;

به آخر که برسی ، دیگر فقط نگاه میکنی

آنتی-عشق

دوستت دارم...

دوستت دارم!

دوستت دارم...

دیگر ارزشیـــ ندارد...

دیگر نمیتوان به این جمله اعتماد کرد...

چون عادیــ شده است.راستو و دروغشــ را نمیتوان تشخیص داد.

.

مسئله اینجا تمام نمشود

.مهم ترین نگرانی وقتی است که

میخواهی به کسی از ته دل بگویی دوستت دارم

میگویی ولی

افسوس که مانند ندای چوپان دروغگو به نظر میرسد,

با این تفاوت که تو داری چوب چوپان های دروغگویی را میخوری که

ندای دروغشان همه چیز را خراب کرده اند.

و افسوس...

.

.

.

که حرمت دوستتــــ دارمـــ را شکسته اند..

آنتی-عشق

دیگه "سلامتی" بسه! .....

این دفعه میگم: ...

تو روح اون دخترایی که باعث شدن پسرا دیگه نخوان با هیچ دختری باشن!

تو روح اون پسرایی که باعث شدن که دیگه هیچ دختری نتونه به پسری اعتماد کنه.

تو روح اون هایی که عشق رو به گند کشیدن.

تو روح اونایی که خودشونم میدونن وقتی با یه نفر خوشحالن دیگه نیاز به دومیش نیست ولی چهارمی و پنجمی رو بیشتر دوس دارن!...

تو روح اونایی که اس ام اس I love You رو برای 6-7 نفر فوروارد می کنن.

+ دیگه حرفی ندارم..

آنتی-عشق

بدترین حس دنیا اینه که

بدونی کسی که دوسش داری

همون اندازه یکـــــــــــــــــی دیگه رو دوست داره

آنتی-عشق


گاهی عمر تلف میشودبه پای یک احساس …گاهی احساس تلف میشودبه پای عمرو چه عذابی میکشدکسی که هم عمرش تلف میشود هم احساسش ...

آنتی-عشق

تنهــــــا چیــــــــزی که بایـد از زندگـــی آمــــوخت فقــط یــک کلمـــــــه اسـت * میگـــــــــــذرد * امـــــا دق میدهــد تا بگـــــــذرد

آنتی-عشق


همین که تو میدانی دوستت دارم کافیست بگذار خفه کند خودش را دنیا...