هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو


خیلی سخته کسی رو دوست داشته باشی نتونی بهش بگی چقدر دوسش داری و چقدر برات مهمه

دلم می خواد یه چیزی بنویسم...یه چیزی از جنس بغض های گاه و بیگاه شبانه ام
یه چیزی که حس و حالم رو بتونه بگه...
یه چیزی که توی دلم آشوب به پا کنه...
دلم می خواد یه حرفی بزنم که همه آه های دلم رو توش خلاصه کنه...
دلم یه حرفی می خواد که همه گوشها از شنیدنش کر بشن...
دلم یه حرف می خواد از جنس تو...


از ساختار دنیا چیزی نمیدانم

ولی من هم دوست داشتم دنیای کسی باشم.


چـــقدر سَختـﮧ ؛


هَمـﮧ سُرآغـ ڪــَسیو اَزت بگیرَטּ ڪِ فقط تو میدونـﮯ کـِ دیگـﮧ نیست ...


سَخت تَرش وَقتیـﮧ کـِ مَجبورﮮ لَبخند بزَنـﮯ و بگـ♥ﮯ خوبـ✗ــﮧ !

11111

11111

دلم به حال عشق می سوزد
چرا سالهاست کسی را عاشق ندیده ام ؟
مگر نمی دانیم برای هر کاری عشق لازم است


دوستت دارم هدیه ایست که هر قلبی فهم گرفتنش را ندارد...

قیمتی دارد که هرکس توان پرداختش را ندارد...

جمله کوتاهیست که هرکس لیاقت شنیدنش را ندارد....


زندگی شاید همین باشد!

یک فریب ساده و کوچک آنهم از دست کسی که فکر می کردی

همه چیز توست،همه کس توست!

به تو کــــه کــــــاری ندارم!

دارم به دردِ خــــودم می میرم


تقصـــــیر من نیست

که “تــــــو”تنــــــها درد منی…

به سلامتی کسایی که یه روز سر راهمون قرار گرفتن و یه عالمی واسمون ساختن و اون عالمو با سنگ دلی برامون خراب کردن دلیلش هم "دیگران" یا "دیگری" بود...


گفت :دوستت دارم...

هر چی گشتم مثه تو پیدا نشد...
گفتم :خوب گشتی؟؟؟
گفت :اره
گفتم :اگه دوستم داشتی نمی گشتی.


چه نسل غم انگیزی هستیم.. دنبال یک اتاق خالی،که موزیک گوش کنیم و چایی بخوریم و حسرت...
همین...


گرگ هم که باشی
عاشق بره ای خواهی شد
که تو را به علف خوردن وا می دارد
و رسالت عشق این است
شدنِ آنچه نیستی


فقط غروب جمعه نیست که دلگیر است
کافیست ”دلت” “گیر” باشد . . .


خدای من خداییست که ....
اگر سرش فریاد کشیدم ؛
به جای اینکه با مشت به دهانم بزند ، با انگشتان مهربانش نوازشم می کند ....
و می گوید : میدانم جز من کسی نداری ...