هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

آنتی-عشق


نیمکت با هم بودنمان تنهاست
من دل نشستن ندارم
تو دلیل نشستن باش !

آنتی-عشق


گاه تنها میشوم تنهاتر از همه٬

گوشه ای مینشینم و حسرت ها را مرور میکنم٬

نمیدانم کدام خواهش ها را نشنیدم٬

و به کدام تنهایی خندیدم که تنهاترینم..

آنتی-عشق

یه جایــی هم هست ؛
بعــد از کلی دویـدن یهــو وایمیستی ...
سرتــو میندازی پاییــن و آروم میگی :
" دیگه زورم نمیــرسه "

آنتی-عشق

اگه میخواى یکــــــیو از دست بــدى ؛
فقط کــافـیـه دوســـــــــــتـش داشـته باشـى ...

همین کـــــــــافـیـه !!!

از انسانهای احساساتی بیشتر بترسید ؛
آنها قادرند ناگهانی ؛
دیگر گریه نکنند ،
دوست نداشتـه باشند ،
و قید همه چیز را بزنند ...

آنتی-عشق


دیدن عکست تمام سهم من است

از " تـــو "

ان را هم جیره بندی کرده ام

تا مبادا

توقعش زیاد شود

دِل اســت دیـــگر

ممکن است فردا خودت را از من بخواهد

آنتی-عشق

صــــــــــدا …





دوربـین …




حرکـــت …





باز هم برایم نقــــــــــــش بازی کن !


بہ سلامتـﮯ:
ایـלּ دخترایـﮯ ڪہ وقتـﮯ باهات میاלּ بیروלּ خودشونـלּ...

همونایـﮯ ڪہ یہ خروار آرایش نمیڪنـלּ چوלּ خودشونو قبول دارלּ...

اونایـﮯ ڪہ مدل ماشینت یا داشتـלּ یا نداشتـלּ ماشینت براشوלּ مهم نیست...
چوלּ خودتو میخواלּ نہ هیچ چیز دیگہ اے...

اینڪہ ڪتونـﮯ میپوشـלּ چوלּ براشوלּ اختلاف قدشوלּ باهات مهم نیست...

همونایـﮯ ڪہ انقدر شعورشوלּ میرسہ ڪہ miss نندازنو گدایـﮯ شارژ نڪنـטּ...

ســلامتـﮯ دختــرایـﮯ ڪہ فقط نمیگـלּ ما ظــاهر براموלּ مهم نیست...
با رفتارشوטּ ثابت میڪنـלּ ... فقط حرف نمیزنـלּ ...


همیشه با خدا درد دل کن نه با خلق خدا و فقط بر او توکل کن..
آن گاه میبینی که بدون
اینکه خودت دست به کارشوی کارها به
خوبی پیش خواهند رفت

خسته ام؛
خسته تر از آنی که خیانت کنم
تنهایم؛

تنها تر از آنی که عاشق شوم

روزها یکی پس از دیگری به پایان


می رسند...


و در پی روزها


عمر من...


خسته نباشی سرنوشت....!


می بینی؟!


دست در دستان تو


تمام راه را بیراهه رفتم


شنیدم کسی میگفت:


چشمانت را ببند!


اعتماد کن...


به قیمت تمام روزهای رفته


چشم هایــم را بستم...


اعتماد کردم...!


بهای سنگینی داشت اعتماد !


روزی...


چشمانم را باز کردم؛


چیزی به نام " عشـــــق "


در راهِ همپا شدنِ با تو


به تاراج رفته بود!

بعضی آدم*ها ناخواسته همیشه متهم*اند ...!

به خاطر :
سکوت*شان ، کاری به کار کسی نداشتن*شان ، خلوت*شان ،
اتاق*شان ، استراحت*شان ، روی پای خود ایستادن*شان ، دوست داشتنشان !

گویی جان میدهند برای اتهام بستن
و از همه بدتر این* که :
زود فراموش می شود خوبی هایشان ...

آنتی-عشق


به سلامتی رفیق،
که به ما یاد داد هر رفیقی میتونه دشمن هم باشه...
به سلامتی مخاطب خاص،
که به ما یاد داد عاشق بودن و ماندن بیخودیه و فقط عمر تلف کردنه....
و در آخر به سلامتی خودمون،
که همیشه خودت با خدای خودت میمونی.....

آنتی-عشق


خدا جون میشـــــــهـ تو امشب منو تو بغـل بگیرے ؟ بگے آروم توی گوشمـ دیگه وقتشه بمیرے ؟