هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

آنتی-عشق



فرشته ها همیشه وجود دارن ، اما بعضی وقتا چون بال ندارن بهشون میگیم دوست
تقدیم به فرشته ی بی بالم که به داشتنش میبالم . . .

آنتی-عشق

گاهی حس کردن یک آغوش ، فقط لمس پوست با دست نیست ..

گاهی حس می کنی ، جسمش را ..

به شرطی که با قلب لمس کنی نه با دست ……

آنتی-عشق


واحد اندازه گیریِ فاصله ” مــتــر ” نیست ؛

” اشتیاق” است ..

مشتاقش که باشی ،

حتی یک قـدم هم فاصله ای دور است ..

آنتی-عشق



بعضی از اشیا حس دارند …

گریه می کنند …

مثل بالش من …

هر شب غرق اشک است !!

آنتی-عشق


دیدن عکست تمام سهم من است

از “تو ”

آن را هم جیره بندی کرده ام

تا مبادا

توقعش زیاد شود!!

دل است دیگر . . .

ممکن است فردا خودت را از من بخواهد!!!

آنتی-عشق

من دارم سعی میکنم ، همرنگ ِ جمــاعت شوم !
امّـا
میشود کمکم کنید !؟
آی جمـــاعت ! شما دقیقــا” چه رنگـی هستید !

آنتی-عشق


عزیـز کرده ی ِ شعرهایــم

خواستـم بگویـم " بی تو .. ...."

نفس ِ شعر بنـــد آمد !!

من که دیگــر

جـای ِ خود دارم ...

آنتی-عشق


پــوستـ ه ی ظـاهــرﮮ

چـ ه اهمــیتـــــے دارد ؟!

درونـــم ویــرانـــ ه اســت ...

آنتی-عشق

کاش آدم ها یکم جرات داشتن …
گوشی رو برمیداشتن و زنگ میزدن و میگفتن :
ببین ؛ دلم واست تنگ شده ،
واسه هیچ چیز دیگه ای هم زنگ نزدم …

آنتی-عشق

گاهی باید فاتحـــه خـــاطره ای رو خوند
وگر نه همون خـــاطره
فاتحـــه تو رو می خونه

آنتی-عشق


دل اگر بســــــتی ،

محـــــــکم نبند!

مراقب باش گره کور نزنی...!



او میـــــــــــــــــــــــ رود!
آنوقت تو میمانی و یک گره کور...!!!

آنتی-عشق


این روزها عشق را با پا پیش می کشند

و با دست پس می زنند

حیف عشق که زیر دست و پاست...

آنتی-عشق


این روز ها اصلا حواست به من نیست





دیگر خبری از من نمی گیری





اما با این حال درکت می کنم





با او بودن تمام وقتت را گرفته است...

آنتی-عشق


پاییز از زمستون غمگین تره

چون بهار رو ندیده

من از پاییز غمگین ترم

چون خیلی وقته ندیدمت

آنتی-عشق



آدمی غرورش را خیلی زیاد
شاید بیشتر از تمام داشته هایش دوست می دارد
حالا ببین اگر خودش،غرورش را به خاطر
تو،نادیده بگیرد،
چه قدر دوستت دارد