هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

آنتی عشق


هـر چـنـد نـمـی دانــم
خواب هـایـت را بـا کــه شـریـک می شـــــوی
امـا هـنـــــوز
! شـریـک تمـام بـی خـوابـی هـای مــــــن تـویـی

آنتی عشق


دلتنگم..

دلتنگ آن روز ها که نمیدانم..

محبت هایت توهم من بود یا ترحم تو...

آنتی عشق


دل و عقل عزیز

لطفا برید یه جای دیگه دعوا کنید!!

با تشکر: بغض گلو

آنتی عشق

برگرد از اول برو



چشمام پر از اشک بود



واضح ندیدمت

آنتی عشق

دختر بچه: دوسِت دارم!

پسر بچه: مثل آدم بزرگا؟!

دختر بچه: نـــــــه… راستـــــــکی

آنتی عشق

به سلامتی من...

منی که الان دلم واسه یه بی معرفت تنگه...

منی که بغضمو جلوهمه قورت میدم که یه وقت گریه نکنم...

منی که هر آهنگی گوش میدم فقط یاد یه نفر میفتم...

منی که تا میام حرف بزنم و کاری کنم سریع میگم بیخیال...

منی که روزا تو دنیای مجازی غرق میشم...

منی که حتی دیگه نمیدونم چه مرگمه,وچه ریختی باید خودم خالی کنم...

منی که نامردی رو در حقم تموم کردن وهنوز دلم بلد نیست نبخشتشون ....

آره رفیق به سلامتی من منی که حال و روزم شدید طوفانیه

آنتی عشق

عشق با هم صعود کردن نیست ،


عشق در وقت سقوط با هم بودن است …

آنتی عشق


تصمیمم را گرفته ام ….


از امشب…. تمام احساسی که به ” تو ” دارم را بیان می کنم…

می گویم که دوستت دارم , دلتنگتم , به آغوشت نیاز دارم !

به درک که مغرور میشوی ,

یا اینکه کمتر دوستم خواهی داشت و یا حتی ترکم می کنی و تنها می مانم !


مهم این است :

شاید فردایی نباشد , که عشقم را به پایت بریزم !



پس :

دنیای من عاشقانه و صادقانه ” دوستت دارم ” !

آنتی عشق


اینجا زمین است!!!
رسم آدم هایش عجیب است ...
اینجا گم که می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند ،فراموشت می کنند

آنتی عشق


دستهــ ـایــــم را محکمتــــر بگیـــــر ..

مــــن هنــــوز هــــم ..

نمیخواهـ ـمـ

تــــــــورا

بــــه دســــتِ خاطراتــــ لعنتـــی بسپــــارمـ

آنتی عشق


قـبـ ــل تـ ـر ها..!!

وقتــ ـے هنـ ــ ـوز تـ ــو نیـ ـآمده بـــ ـودے..

عاشقـ ــآنــ ـہ هاے هرکـ ـس را کـہ

مے خــ ـواندم..

بـــہ سـ ـادگے اش مے خنـــ ـدیدم!!

حالآ خودم گریـــ ــہ مے کنم

و برآیـتــ ــ ــ عــاشــقـ ــ ــآنــہ مے نویســ ــ ــم

آنتی عشق


قـبـل از آنـکـه جـنـازه ام را بـه خـاک بـسـپـارنـد

وصـیـت مـیـکـنـم ...

روی سـنـگ قـبـرم بـنـویـسـنـد ..

"چـقـدر گـفـتـم مـن بـی تـو مـیـمـیـرم"

آنتی عشق


چَشـــمانــــم را می بـــنــدم و

در پــشت پـلک هـــــایــــــم

به انــتــظــارت می نــشینـــم ،

تــــــو در رویــــاهـــایـــم

هنــوز هـــم بــه من

ســــــر می زنی...

آنتی عشق



نگاهت,

مردادِ وسطِ زمستــــان؛

آغوشت,

جنوبی ترین شهــرِ کشور؛

وَ قلبت

پایتختِ همـــه ی بی قـــــراری هایِ من . . .

آنتی عشق

گاهی باید یاد گرفت ،
همیشه دلی که برایت میتپد ماندگار نیست
باید یاد گرفت که قدر بعضی از لحظه ها را بیشتر دانست
باید یاد گرفت گاهی ممکن است آنقدر تنها شوی
که هیچ چشمی اتفاقی هم تو را نبیند ...