هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

آنتی عشق


گفتــــم:
عاشـــق دو نفـــرم، پت و مت!
گفــت:
حتــمابه خاطـــراینــکه خیلی خنده دارن،
گفتم نه،
بخاطــر اینــکه دنیا رو هم خــراب کنــن، هم دیــگه رو خراب نمیکنن

آنتی عشق


این روزها ساکت ڪه بمانی
میگذارند به حساب جواب نداشتنت
عمرا اگر بفهمند
داری جان میڪَنی
تا احترامشان را نگه داری...!َ!

آنتی عشق


رویاهایم را در کنار کسانی گذراندم که بودند ولی نبودند همراه کسانی بودم که همراهم نبودن وسیله کسانی بودم که هرگز آنها را وسیله قرار ندادم دلم را کسانی شکستند که هرگز قصد شکستن دل آنها را نداشتم و تو چه دانی که عشق چیست عشق سکوتی است در برابر همه اینها !!!

آنتی عشق


ممکنــــه منــ بهــت بگمــ


بــزار به درد خودمــ بمیــــــرمـــ

امــــا تو نذار بمیــــرمــ ..

شعـــور داشتــــه بــاش ...!!

آنتی عشق


یـــارو بــا همـﮧ میـڵاســﮧ...
بعــנ رو مـا حسـاسـﮧ...هــ؏!

آنتی عشق


ﻣـــﺎ ﺍﺯ ﺍﻭﻧــﺎﺷﯿـﻢ ﮐﻪ ﺍﮔـﻪ ﻧـﻮﺷـﺎﺑﻪ ﻧﺒــﺎﺷـﻪ ﺑﻪ ﺁﺏ ﻗــﺎﻧﻊ ﻣﯿﺸﯿﻢ
ﻭﻟﯽ ﺩﻟﯿـــﻞ ﻧـــﺪﺍﺭﻩ ﮐﻪ ﺍﮔـﻪ ﺁﺩﻡ ﻧﺒﯿﻨﯿﻢ ﺑﻪ ﻻﺷـﯽ ﻗـــﺎﻧـﻊ ﺷﯿـــــــﻢ

آنتی عشق


ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ : ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﻓﻬﻢ ﻣﺎ ﺩﺭ ﺣﺪ ﻧﻔﻬﻤﯿﻪ ﺷﻤﺎ ﻧﯿﺴﺖ ..

آنتی عشق


میخوای بهترین باشی ..!* . . . .

باید "هَی بخوَری زمِین پآشی
"

آنتی عشق


درسته که یه روزی فراموش می کنی و یه روز دیگه فراموش می شی ولی اینو بدون

فراموش شدگان هرگز فراموش کنندگان را فراموش نمی کنند

آنتی عشق


یهــ زمان هایــﮯ میرســﮧ کــﮧ واحــد سنجش دلتنگــﮯ ،
“نگاه بــﮧ موبایــل بر ثانیــﮧ” میشــﮧ …

آنتی عشق


شماره شو پاک میکنی به این خیال که فراموشش کنی اما دردناکترین قسمتش میدونی چیه!؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
شماره شو حفظی

آنتی عشق


هیس...!
پسرها فریاد نمی کشند
درد میکشند......


دلـــى که انـدوه دارد




نیاز به "شــانه" دارد نه نصیــحت…


کـــاش همــه این را مى فهمیــدنــد....

آنتی عشق


تلخی

روزگار اینه که:


خیلی چیزارو میشه خواست


ولی نمیشه داشت!

آنتی عشق


هیــس !
کــــمی آرامــــتـــر تنـــــها شــــو
بی صـــــدا تــــر بـــشــــکــــن
آهــــســــتــــه تـــر سراغـــــش را بگـــــیـــــر
مـــمــــکــن است بــــیـــدار شــــود
وجــــــــدان نــــــداشتــــــه اش !

آنتی عشق


بیا تمامش کنیم….

همه چیز را….

که نه من سد راه تو باشم و نه تو مجبور به ماندن….

نگران نباش….

قول میدهم کسی جای تو را نمیگیرد…

اما فراموشم کن…..

بخند… تو که مقصر نبودی…

من این بازی را شروع کردم… خودم هم تمامش میکنم…

میدانی؟؟؟؟؟؟؟؟

گاهی نرسیدن زیباترین پایان یک عاشقانه است….

بیا به هم نرسیم…!!!!!