هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

بـدتریــن نوع اعتیاد؛

وابــستگی بـه مخاطب خاصِ

لامصب از کــراک هم مخربـتره!!

جاده هنوز خیس است...

و من همچنان می روم به خیال رد پای اشکهایت.

ولی تردید مرا زجر می دهد . . .

نمی دانم این خیسی اشکهای توست

یا خیسی شرم این جاده از شکست دوباره من؟؟؟

نگـــــــران نباش،
" حــــال مـــن خـــــوب اســت " بــزرگ شـــده ام ...
دیگر آنقــدر کــوچک نیستـم که در دلـــتنگی هـــایم گم شــوم!
آمـوختــه ام،
که این فـــاصــله ی کوتـــاه، بین لبخند و اشک نامش" زندگیست "
آمــوختــه ام که دیگــر دلم برای " نبــودن " تنگ نشـــود . . .

راســــــتی، دروغ گـــــفتن را نیــــــــز، خــــــــوب یاد گـــرفتــه ام ...

" حــــال مـــن خـــــــوب اســت " ...خــــــوبِ خــــوب!

نمیدونم چه رمزیه لامصب بعضیا میگن “عزیزم” انگار فحش دادن
ولی بعضیام هستن به آدم میگن “زهر مار” انگار دنیا رو به آدم دادن…

مَن بَرای ِ تو چَتری بیش نبودم...

بـاران که تَمام شُد

فَراموشَم کَردیـــــــ !

تو تَنها هَم قَدَم ِ بـــــاران می خواستی!

اَما مَن

خودِ بــــــــــــاران شُدَم بَعد اَز آن !!!!!

چقدر خوبه وقتی با عشقت قهر می کنی..

بر خلاف میلت میگی دیگه دوست ندارم نمی خوامت

این جمله رو بشنوی :

غلط کردی چه بخوای چه نخوای مال منی !!

تــمام ماجــرا همینجاست ;
من هســتم ... تو هســتی ...
من برای هیچــکس جــز تــــــو ...
وتــو برای هرکــسی جــز مــــــن ...!

رفتی و نوشتی که از دوری من ملالی نیست

رفتی بایکی دیگه دوست شدی هیچ خیالی نیست

یه روزم نوبت من میشه واست نامه بدم

                              ببینی با یکی دیگم جاتم اصلا خالی نیست 

سلامتی اون عده که تو غمگین بودنامون نبودن هیچ نزاشتن شادم باشیم دمشون گرم

تــَرکــَت کَـــرده ؟؟؟
شَــب هآ بـ ـه یآدَش گــــریه مـ ـی کـــُنی ؟؟؟
نــ ـآرآحَــــت َنبـ ـآش ...
یــه روز تــو تَنهـــا آرزوی زنـــــدگــیش مـی شی
ایـن بَدتـــــَرین انتــقامــــه !!!

درد می کشم. . . درد !!!

هم تلخ است هم ارزان !!

هم گیراییش بالاست !!!
هم اینکه تابلو نمی شوم!
و رفیقی که مرا به درد معتاد کرد ، نا باب نبود !
فقط نگفته بود که ماندنی نیست . . .

همـــــــــــــــــــــــ ـــــین !!

به پشت سر نگاه میکنم شاید هنوز کسی مرا دوست داشته باشد...!!!

اما افسوس..!!!همه کاسه ی آب به دست منتظر رفتن من هستند...!!

نتــرس جـانــم!
ظــرفیـت بـاور مـن بـه انــدازه ی همــه ی دنیـاسـت
تــو دروغــت را بـگــو .....!

بعضے وقــــت ها !
یـکے طورے مے سوزونتت که
هزار نـفر نمے تونن خامـوشت کنن . . .
بعضے وقــت ها !
یکے طورے خاموشت مے کـنه که
هزار نفر نمے تونن روشنت کنن . .

صندوق صدقات نیست دل من

که گاهی سکه ای محبت در آن بیاندازی

و پیش خدای دلت فخر بفروشی که مستحقی را شاد کرده ای . .