هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

آنتی عشق

گاهی وقتا... یه نفر...باعث می شه که حس کنی...

چیزی که تو رو روی زمین نگه داشته...

جاذبه ی زمین نیست...




آنتی عشق


بیا تمامش کنیم….

همه چیز را….

که نه من سد راه تو باشم و نه تو مجبور به ماندن….

نگران نباش….

قول میدهم کسی جای تو را نمیگیرد…

اما فراموشم کن…..

بخند… تو که مقصر نبودی…

من این بازی را شروع کردم… خودم هم تمامش میکنم…

میدانی؟؟؟؟؟؟؟؟

گاهی نرسیدن زیباترین پایان یک عاشقانه است….

بیا به هم نرسیم…!!!!!

آنتی عشق


از " تـــو " دلـگیـــر نیستــم . . .
از دلـــم دلـگیـــرم !
کــــه نبــــودنـتــــو نمیتونم صبــــورانــــه تحمـــــل کـنــــم

آنتی عشق


تـــنـــهــــا دلـخـــوشـــیـــم در دنــــــــــیـــــــــــا سـیــگـــارم اســــــت !!! کـه هــــر ثـــــانـــیــــه بـــــه مــــن یــــادآور مــــیـــشـــود بــــــه پــــای هــــر کـــه بـــســوزی.... روزی بـــه زیـــــر هــــــمـــان پــــا لـــــگــــدمــــــال خـــواهـــی شـــــد !!!

آنتی عشق


دلت تنگ یه نفر که باشه

تموم تلاشت و هم که کنی تا خوش بگذره ؛
و لحظه ای فراموشش کنی ، فایده نداره ....

تو دلت تنگه ، دلت برای همون یه نفر تنگه !
تا نیاد ... تا نباشه .... هیچ چیز درست نمی شه ...

آنتی عشق

یـــــک لیــــوان بغـــــض
و یـــک مشــت قرص خواب آور...!!!
دلــــم که مرده است...
بگذار این چشــــمــها را هم خـــواب کنم....!!!
خـــســــــته امـــــ...
از بس دیـــدمش و مـــرا ندیــــد
از بس خـــواستمش و مــــرا نخواست...!!!
از بـــــــس که...
بیخـــــــــیــــال
خسته ام...خســــــــــــــتــــ� �ـــــه.

زندگی من

ﺗﻮ ﻣـــﯽ ﺩﺍﻧﯽ
ﺣﺘــﯽ ﺍﮔﺮ ﮐﻨﺎﺭﻡ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ ...
ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺩﻟﺘﻨﮓ ﺗﻮ ﺍﻡ !
ﺣﺎﻻ
ﺑﺒﯿـــﻦ
ﻧﺒـــﻮﺩﻧﺖ ، ﺑﺎ ﻣﻦ ﭼﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ...

آنتی عشق


ای یادگار روزهای زرد پائیز،

مهم نیست!!!

اکنون دلـــت برای کســی دیگـر می تپد...

مهم آن است که من برای همیشــه تنهایــم،

آنهم فقط به خاطر تـــو ...

... فقط تـ ـــ ــو ...

آنتی عشق

شنیدی میگن وقتی یه دختر واسه یه پسر اشک بریزه. …

یعنی واقعا اون پسردوست داره….

اما……

وقتی یه پسر واسه یه دختراشک بریزه یعنی جزاون

نمیتونه به کسی دیگه دل ببنده.

آنتی عشق


بزن به سلامتی : آرزوهایی که هیچگاه لمس نکردی....
بزن به سلامتی : عشقی که طالعش با تو نبود و هنوزم دوسش داری....
بزن به سلامتی : شبهایی که تو در تنهایی گریه کردی وندونستی چراااااا؟؟
بزن به سلامتی :دلی که فقط اسمش دله...نصفش آه و نصفش گله....
بزن به سلامتی :کسی که حرفای ناگفته زیاد تو دلشه ، ولی پای حرفای بقیه میشینه......
بزن به سلامتی : اونی که میدونی هیچوقت نمیتونی بهش زنگ بزنی، ولی بازم دلت نمیاد شمارشو پاک کنی....
بزن به سلامتی : پسرا نه واسه ریشو قدشون...واسه معرفتشون....
بزن به سلامتی : دخترا نه واسه چشای نازو پوستای صافشون ، واسه قلبای پاکشون...
بزن به سلامتی : خودم نه واسه حرفام، واسه اینکه مرهم ندارم واسه دردام...

آنتی عشق

اگه دنبالت میام فقط دارم حرفتو گوش می کنم !

آخه خودت گفتی برو دنبال زندگیت … !!!