هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

هرچی دل تنگت میخواد بگو

آنتی-عشق


دفتر یادداشت روزانه دختر:

امروز باهاش بهم زدم بهش گفتم از اینکه باهاش هستم خوشحال نیستم ..

فکر کردم بهم میگه نرو بمون...اما اون گذاشت که برم...

به همین راحتی کسی رو که این همه دوسش داشتم و منتظرش بودم از دست دادم..............

 

 

 

دفتر یادداشت روزانه بسر:

امروز باهام بهم زد گفت از اینکه باهامه خوشحال نیست ...

انقدر خورد شدم که نتونستم بگم چرا؟!

میخواستم ازش بخوام که نره اما وقتی با من خوشحال نیست نمیتونم به زور نگهش دارم ....

به همین راحتی دختری رو انقدر عاشقش بودم از دست دادم...

آنتی-عشق


برایم کـــف زدند

در آغوشـ ـم گرفتند

تایید و تشویقـــم کردند که آخر فراموشت کـ ـردم

دیگر تا ابد بر لـ ـبانم لبخندی تَصنعے مهمان است

اما بین خودمان باشد ، هنوز تنها دلبرکم تو هستے

آنتی-عشق

زیادی هم که خاکی باشی ,شک نکن آسفالتت میکنن

آنتی-عشق


ساعت ۳ شب بود که
صدای تلفن مرد را از خواب بیدار کرد ؛
پشت خط مادرش بود !
مرد با عصبانیت گفت :
چرا این وقت شب مرا از خواب بیدار کردی ؟!
مادر گفت :
بیست و پنج سال قبل در همین موقع شب ،
تو مرا از خواب بیدار کردی !
فقط خواستم بگویم ،
تولدت مبارک . . . !

آنتی-عشق

این رسمش نبود که اینجوری تنهام بزاری
عشقم بشی و بعدش بری و جام بزاری

این رسمش نبود من که به تو بدی نکردم
ولی با این همه از عشق تو بر نمی گردم

آنتی-عشق


در آینه مردی دارد بغض می کند
بیایید بغلش کنید
پشتش را بمالید
به او بگویید همه چیز درست می شود
دلش می خواهد کمی دروغ بشنود
آینه را پایین تر نصب کنید
گمانم دیگر به زانو در آمده

آنتی-عشق

رویاهایم را در کنار کسانی گذراندم که بودند ولی نبودند
همراه کسانی بودم که همراهم نبودن
وسیله کسانی بودم که هرگز آنها را وسیله قرار ندادم
دلم را کسانی شکستند که هرگز قصد شکستن دل آنها را نداشتم
و تو چه دانی که عشق چیست
عشق سکوتی است در برابر همه اینها

آنتی-عشق


درد یعنی مرور اس ام اس هایی که یه روز باورشون داشتی

اما امروز به دروغ بودنشان ایمان داری..

آنتی-عشق


دختر بچه : دوسِت دارم

پسر بچه : مثل آدم بزرگا ؟!
دختر بچه : نـــــــه … راستـــــکی ..

آنتی-عشق


ﺷﮏ ﻧﮑﻦ ﻋﺰﯾﺰﻡ
ﻭﻗﺘﯽ
ﺧﻮﺩﺕ ﮐﻤﺮﻧﮓ ﻣﯿﺸﯽ ،

ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ
ﺧﻮﺩﺵ ﻭ ﭘﺮ ﺭﻧﮓ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ !
ﭘﺲ ﯾﺎﺩﺕ ﺑﺎﺷﻪ
ﺍﮔﻪ
ﺩﻭﺭ ﺑﺸﯽ ﻋﺎﺷﻘﺖ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﻢ ؛
ﺑﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﻫﺎﯾﻤﺎﻥ ﭘﺸﺖ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﮐﺮﺩ
ﻭ ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ !!!
ﭼﻮﻥ:
" ﺑﯿﺰﺍﺭﻡ ﺍﺯ ﺑﻮﺩﻥ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻧﺒﻮﺩﻥ ﻓﺮﻗﯽ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ !"
ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺳﺎﺩﮔﯽ

آنتی-عشق

عشق اون نیست که در اوج رابطه پاک بمونی
عشق اونه که در اوج اختلاف، خیانت نکنی

آنتی-عشق


این منو شوق رسیدن با تو به آسمون
این تو و رفتن به یه سرزمین بی نشون
این من و سادگی و عشقی که اندازه نداشت
این تو و تنها گذاشتن من بی همزبون

آنتی-عشق


به هر کسی میرسی می گوید : آدم فقط یکبار عاشق می شود …
دروغ است ، تو باور نکن !
مثلا خود من هر روز دوباره عاشقت می شوم

آنتی-عشق


آی تویی که عاشقش شدی ، استخوان هایت را محکم ببند
همین روزها بهت میگوید دیگر نمی خواهمت و این محکم کاری اینجا به کارت می آید !

آنتی-عشق

حرف هایت بوی دوستت دارم میدهد ولی کاش فکری برای چشم هایت می کردی